Na bijna 35 jaar als huisarts in Borne te hebben gewerkt, gaat Dolf Verburg per 1 september aanstaande met pensioen. (Foto: )

persbericht pensioen huisarts Verburg

Huisarts Verburg zwaait af

Borne - Na bijna 35 jaar als huisarts in Borne te hebben gewerkt, gaat Dolf Verburg per 1 september aanstaande met pensioen. De huisarts is zijn praktijk in 1985 begonnen aan de Morseltdijk in Borne. De laatste jaren heeft hij zijn praktijk voortgezet in gezondheidscentrum ’t Dijkhuis samen met collega huisartsen Paul van Buuren en Reinier Hiddink.

Huisarts Verburg draagt de huisartsenzorg met een gerust hart over aan huisarts Wouter Peeters en zal tot eind december 2020 nog 1 dag per week in de praktijk waarnemen.

Helaas is het vanwege corona maatregelen momenteel niet mogelijk om een receptie voor hem te organiseren. Toch willen we patiënten graag de mogelijkheid bieden om Dolf Verburg uit te zwaaien. En wel op een ludieke wijze. Op vrijdag 4 september a.s. zal hij van 18.30 tot 19.30 uur door de straten van Borne worden rondgereden in een open auto en roepen wij u op om hem langs de kant van de weg uit te komen zwaaien.
Houd hierbij de coronamaatregelen in acht.

Meer berichten

Het lokale nieuws in uw mailbox ontvangen?

Afbeelding